San Francisco!

Efter att ha övernattat på jfk airport och tagit det 6 timmars långa flyget landade jag i san Francisco. Efter att ha ringt far min och facebookat lite kom äntligen Maria, som jag inte sett sen Miami för ett halv år sen. Underbart!
Vi började våran dag gåendes upp och ner för sf branta gator med mycket skratt och solen i ryggen.
Kan inte fatta att jag är klar med mitt au pair år och bu befinner mig på andra sidan kusten. Snart är jag äntligen hemma i Sverige!
Sf är underbart mysigt och vackert och jag och Maria har så mycket att se fram emot. I morgon blir det alcatraz och fullt upp husen där Mary late and Ashley Olsen blev tidiga filmstjärnor.
På måndag ska vi besöka världens högsta träd och senare kommer golden gate bron.


Vilken fantastisk resa vi har framför oss! Glad första advent i Sverige, vi ses snart! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0