Vilodag från semestern.

Eftersom jag och Maria har varit i farten 11 dagar bestämde vi oss för en vilodag. Lång sovmorgon till 10 efterföljt av frukost och tv. Vårat enda mission idag var att finna mig ballerina skor för party i vegas och bio på eftermiddagen.
Var in på min favorit, payless skobutik där jag bara kan gå fram till st nr 5 och hitta platta skor för 16 dollar och ett par blåa pumps för 19 dollar. Score!!
In på Burger King för en maffig wopper där jag och Maria pratar högt och obrytt om privata samtalsämnen på svenska. Så skönt att man kan prata om vad som helst när man vill :)
Bion låg såklart bredvid ett stort shopping mall så vi hade lite tid att fördriva i affärerna. Himlen uppenbarade sig för mig när jag hittade mina två absoluta favorit affärer bredvid varandra och som dessutom båda var outlets. Greta älskar Abercrombie & Fitch och hollister!
Ooops, resepengar som inte lagts in i budgeten för detta ändamål försvann plötsligt. Dock är jag positivt överraskad för utan shoppingen idag så har jag bara gjort av med en tredje del av min resebudget på mer än halva resan. Resebudgeten låg på 1000 dollar utan att inkludera hyrbilen som jag fick för 450 euro på två veckor. Det mesta går på mat och bränsle.
I morgon bär det av till san Diego där vi kommer hålla till i tre dagar på ett hostel. Och vi har inte planerat att besöka varken san Diego zoo eller sea world. Hoppas på surfning för mig!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0