Städer och Stater

19 Besökta stora städer:
Boston
Honolulu
New Hevean
New York City (storstads favorit)
New Jersey City
Atlantic City
Philadelphia
Washington D.C (vacker favorit)
Baltimore
Miami
New Orleans
San Francisco
Los Angeles (botten)
Santa Barbara (studentstads och vackert favorit)
Santa Cruz
Santa Monica
Long Beach
San Diego (topp favorit)
Las Vegas

15 delstater:
Hawaii
Massachusetts
Connecticut
Rhode Island
Pennsylvania
Maryland
New York
New Jersey
Virginia
Delaware
Florida
Louisiana
California
Nevada
Arizona
+ (ej delstat) district of Colombia



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag är au pair i NY och jag har läst din blogg ett tag. Jag kommer ihåg att du skrev om att du gick på en gospel gudstjänst. Jag är väldigt sugen på att göra det så jag tänkte bara höra vad stället du gick till heter? :) Tack!

2012-01-16 @ 23:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0