San Diego

Så fort jag och Maria körde in i san Diego kände vi direkt att detta var våran favorit stad i californien. Mysig strand och hamnstad med europeisk touch. Det är rent, lokala affärer och en skön stämning. Dessutom! Under vårat år i USA har vi aldrig sett så många good looking killar som under en dag i san Diego. Börjar redan planera på att komma tillbaka för att., kanske jobba på detta awesome hostel, ( som dessuto har en intressant historia som bordell och är listad som den 5:e mest hunted hostel i världen. Spökar dock inte i vårt rum, men rummet ovanför) vara här för några veckor för att surfa och chilla.. Åh jag älskar stränderna och strand livsstilen dom har här på väst kusten.
Jag och Maria chillar vidare på uteserveringar i solen och i mysiga seaport village. I morgon blir det wale watching och på lördag morgon beger vi oss på flera timmars road trip till vegas för party och gran canyon! Sitter på planet hem till Sverige om en vecka! Jag är redo!
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0